تماس جهت مشاوره :
مکمل ها

مکمل پمپ و چربی سوز C4 Ripped

مکمل های قبل تمرین بدنسازی

برای داشتن بدنی عضله ای و کات میدانید که باید چربی بدن را کاهش دهید.با رژیم غذایی مناسب میتوانید میزان دریافت چربی از مواد غذایی و همچنین چربی سازی را در بدنتان محدود کنید.اما سوال اینجاست که چگونه باید چربی هایی که از قبل در بدن انباشته شده اند را بسوزانید.با برنامه تمرینی خوب میتوان این کار را انجام داد اما مقداری زمان بر است و همچنین در این مدت شما مقداری از عضله خود را نیز از دست خواهید داد.در ادامه این مطلب از ایران جسم ،شما را در این باره راهنمایی خواهم کرد.

C4 RIPPED ریپ
شرکت سازنده : Cellucor

انرژی انفجاری و چربی سوزی.مکمل قبل از تمرین

  • مواد تشکیل دهنده برای چربی سوزی و کاهش وزن
  • انرژی انفجاری و تمرکز
  • فرمول بدون کراتین و بدون احتباس مایع
  • طعم نوشیدنی فوق العاده و خوشمزه

 

 

 

C4 RIPPED یک مکمل قبل از تمرین است که انرژی انفجاری را با ترکیبات خاصی برای کاهش چربی برای شما فراهم می کند.بطور ساده تر باید بگویم که چربی های شما را به انرژی تبدیل کرده تا بتوانید تمرینات خود را با قدرت بیشتر انجام دهید. این فرمول به شما کمک می کند سخت تر تمرین کنید در حالی که توانایی بدنتان را با سوختن چربی ها بالا میبرد.با افزایش فشار خون و پمپ خون در تمام بخش های بدن باعث رسیدن مواد مغذی و اکسیژن و … به عضلات شده و توان شما را برای تمرینات سخت بالا میبرد.

چه کسانی C4 Ripped مصرف میکنند

معمولا مربیان این مکمل را برای دوره های سخت و سنگین که نیاز به توان زیادی در انجام حرکات دارند پیشنهاد میکنند همچنین در دوره هایی که بدنساز نیاز به افزایش حجم چربی سوزی دارد.

حتما بخوانید  ال کارنیتین (L–Carnitine) چیست؟مزایای آن در چربی سوزی و بدنسازی

در طول دوره مصرف این مکمل سونافین یا کافئین را از منابع دیگر، از جمله قهوه، چای، سودا و سایر مکملهای غذایی یا داروهایی که شامل فنیل افرین یا کافئین هستند، مصرف نکنید.این مکمل رابیش از ۸ هفته استفاده نکنید.

مواد تشکیل دهنده C4 Ripped

C4 Ripped از مواد مغذی ، قدرتمند و محبوب برای چربی سوزی ساخته شده است، چربی سوزهای قوی از جمله :

  • L-کارنیتین
  • عصاره دانه سبز قهوه
  • عصاره کایین
  • Forskolin(فرسکولین یک مکمل گیاهی است که از ریشه یک عضو خانواده نعناع شناخته شده است، در حال حاضر به عنوان یک مکمل کاهش وزن عرضه می شود)

فرمول جدید این مکمل نیز برای حذف کراتین، که می تواند با احتباس آب در عضلات هدف از دست دادن وزن را کاهش دهد، اصلاح شده است.

 مشخصات کامل این مکمل

Cellucor C4 Ripped
Cellucor C4 Ripped اندازه هر سرو
تعداد سرو در یک مکمل
۶ گرم ۳۰
اطلاعات تغذیه در هر سرو
ویتامین C (به عنوان اسید اسکوربیک) ۲۵۰ میلی گرم
نیاسین (به عنوان نیاسینامین) ۳۰ میلی گرم
ویتامین B6 (به عنوان پرییدکسال 5 فسفات) ۵۰۰ میکروگرم
اسید فولیک ۲۵۰ میکروگرم
ویتامین B12 (به عنوان متيلكوبالامين) ۳۵ میکروگرم
کلسیم ۹ میلی گرم
بتا آلانین ۱.۶g
آرژنین AKG ۱ گرم
C4 Ripped Blend ۱ گرم
L-کارنیتین تارتات، عصاره دانه های قهوه سبز (استاندارد برای اسید کلرژنیک)، عصاره میوه Capsimx Cayenne (Capsicum annum)، عصاره ریشه Coleus forskohlii
مخلوط انرژی انفجاری ۳۷۱ میلی گرم
N-acetyl-L-Tyrosine، کافئین بدون آب (150mg)، مخمر باقلا (Mucuna pruriens) عصاره دانه (استاندارد برای L-Dopa)
سایر مواد تشکیل دهنده
اسید سیتریک، طعم های طبیعی، اسید مالیک، سوکرالوز، سیلیکات کلسیم، دی اکسید سیلیکون، پتاسیم آکسفالم، FD & C  # 40. FD & C قرمز # 40، FD & C آبی # 1.
نحوه صحیح مصرف Cellucor C4
یک سرو (۱ قاشق چایخوری) C4 Ripped را با با 177 میلی لیتر آب  مخلوط کنید 20 تا 30 دقیقه قبل از تمرین مصرف کنید. اگر به دنبال افزایش انرژی بیشتری هستید، یک سرو اضافی (۱ قاشق چایخوری) را به مصرف قبل از تمرینتان اضافه کنید.فراموش نکنید که مصرف روزانه تان از ۲ قاشق در روز تجاوز نکند. بعد از مصرف این مکمل تا  6 ساعت منابع دیگر کافئین یا سایر محرک ها را استفاده نکنید. در طی تمرین شما توصیه می شود که مقدار زیادی آب یا سایر نوشیدنی ها را بجهت از دست دادن آب حین تمرین بنوشید. بعضی از افراد ممکن است یک احساس سوزش خفیف را در عضلات خود تجربه کنند که به بتا آلانین مربوط است.
نحوه نگهداری
در جای خشک و خنک قرار گرفته و از نور مستقیم خورشید دور باشد و همچنین در دمای زیر 30 درجه سانتیگراد نگهداری کنید، در دسترس کودکان نگذارید.
هشدار
برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی شود.در طول دوره مصرف این مکمل سونافین یا کافئین را از منابع دیگر، از جمله قهوه، چای، سودا و سایر مکملهای غذایی یا داروهایی که شامل فنیل افرین یا کافئین هستند، مصرف نکنید.این مکمل رابیش از ۸ هفته استفاده نکنید. قبل از استفاده در دوران بارداری یا بیماری ، حین استفاده از داروهای خاص، از جمله مهارکننده های مؤثر، داروهای ضد افسردگی، آسپرین، داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی یا داروهای حاوی فنیل افرین، افدرین، پوسیدو افدرین یا سایر محرک ها، با پزشک خود مشورت کنید. . اگر در معرض شرایط پزشکی خاصی هستید، از قبیل قلب، کبد، کلیه یا بیماری تیروئید، اختلالات روانپزشکی یا صرع، دیابت، فشار خون بالا، آریتمی قلب، سردردهای مزمن، بزرگ شدن پروستات یا گلوکوم قبل از استفاده از پزشکتان مشورت بگیرید.۲ هفته قبل از عمل جراحی مصرف آن را قطع کنید.اگر دچار ضربان قلب، سرگیجه، سردرد شدید یا تنگی نفس هستید استفاده نکنید. چنانچه مهر و موم بسته مکمل مخدوش یا از بین رفته باشد آن را مصرف نکنید.

 

حتما بخوانید  بتاآلانین چیست ؟ فواید و عوارض مصرف آن در بدنسازی

مکمل

 

© 2019, ایران‌جسم. All rights reserved.

منبع
ترجمه اختصاصی از ایران جسم
برچسب ها

ایران‌جسم

ایران جسم سایت و مجله ای برای ورزشکاران و بدنسازان میباشد که مطالبی با موضوعات :بدنسازی،افزایش حجم،کاهش وزن،افزایش وزن،رژیم غذایی،ورزش بانوان،ورزش تی آر ایکس،مکمل های ورزشی و دارویی و بسیاری دیگر در آن قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حق کپی رایت برای ایران جسم محفوض است
بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید