تماس جهت مشاوره :
تمریناتکاهش وزن

بهترین حرکات برای افزایش حجم عضلات پشت

زیربغل هالتر و زیربغل دمبل خم غول حرکات پشت

اگرچه حرکت بارفیکس عنوان بهترین حرکت پشت را به خود اختصاص داده است، اما بدون انجام حرکات پارویی مانند شما نمیتوانید پشتی‌ کامل داشته باشید. حرکات زیربغل هالترخم یا دمبل خم شما را قادر میسازند تا ضخامت عضلات پشت خود را افزایش دهید. انجام این حرکات باعث ایجاد حالت سه بعدی و حجم گرفتن در عضلات پشت شما میشود در حالی‌ که عدم انجام آنها حاصلی جز یک پشت صاف ندارد.

زیربغل هالتر خم برای دهه‌ها است که جزء ثابت برنامه بدن سازان بوده است. بسیاری از بدن سازان بزرگ که دارای پشت هایی فوق‌العاده نظیر آرنولد، لی هنی، یتس و رونی کلمن هستند همگی‌ در حرکات زیربغل هالتر خم و تی بار پیشرفت‌های زیادی را داشته اند. در حرکت زیربغل دمبل خم نمیتوانید از وزنه‌های بسیار سنگین همانند حرکت زیربغل هالتر خم استفاده کنید اما این حرکت را میتوانید با دامنه حرکتی‌ بیشتری انجام دهید.یعنی بشتر از حد معمول خود را به پایین بکشید بصورتی که شانه و زیر بغل خود را متمایل به زمین کنید.

گرفتن دمبل‌ها به شکل طبیعی (کف دست‌ها روبروی هم) در این حرکت رایج می‌باشد اما اگر قابلیت چرخش دمبل‌ها در پایین‌ ترین بخش حرکت را داشته باشید میتوانید آن را سخت تر و عضلات بیشتری را تحریک به رشد کنید. همچنین حرکت زیربغل دمبل خم را میتوانید به صورت جفت روی زیر شیبدار بصورت خوابیده و یا تک دست انجام دهید. انجام این حرکت بصورت تک دست شما را قادر میسازد تا از دمبل سنگین‌ تری بتوانید استفاده کنید. جدا از این مسائل، با انجام اینگونه حرکات پارویی به شکل مستمر شما میتوانید پشتی‌ حجیم تر و ضخیم تر داشته باشید.

حتما بخوانید  تغذیه قبل از تمرین برای ورزشکاران حرفه ای

© 2019, ایران‌جسم. All rights reserved.

برچسب ها

ایران‌جسم

ایران جسم سایت و مجله ای برای ورزشکاران و بدنسازان میباشد که مطالبی با موضوعات :بدنسازی،افزایش حجم،کاهش وزن،افزایش وزن،رژیم غذایی،ورزش بانوان،ورزش تی آر ایکس،مکمل های ورزشی و دارویی و بسیاری دیگر در آن قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حق کپی رایت برای ایران جسم محفوض است
بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید