تماس جهت مشاوره :
مکمل ها

نحوه مصرف کراتین

بهترین زمان و اندازه مصرف کراتین در بدنسازی

یکی‌ دیگر از مکمل‌های شناخته شده و تاثیر گذار کراتین می‌باشد.وقتی‌ که کراتین در ماهیچه‌ها به کراتین فسفات تبدیل میشود انرژی لازم جهت انقباض ماهیچه‌ها را در طول تمرین فراهم می‌کند.استفاده از کراتین سبب میشود میزان آن‌ در بدن به بالاترین حد برسد.به علاوه کراتین با افزایش جریان آب به درون سلول‌های ماهیچه ای باعث تشکیل یک محیط آنابولیک برای سنتز پروتئین میشود.درادامه این مطلب از ایران جسم با اندازه و زمان مصرف کراتین آشنا میشوید.

۳-۵ گرم قبل از تمرین:

استفاده این مقدار کراتین همراه میزان متوسطی از کربوهیدرات‌های پیچیده و ۲۰ گرم پروتئین وی این تضمین را برای صعود به مراحل بالاتر به شما خواهد داد.

۳-۵ گرم بعد از تمرین:

مخلوط ۳-۵ گرم کراتین همراه ۴۰ گرم پروتئین وی و ۸۰ گرم کربوهیدرات ساده سبب تولید یک نوشیدنی‌ عضله‌ ساز قوی خواهد شد.این نوشیدنی باید در طول ۳۰ دقیقه بعد از تمرین مصرف گردد.بعد از تمرین بدن شما به شدت خواهان دریافت مواد مغذی می‌باشد.واکنش انسولین به کربوهیدرات‌های ساده نیز سبب میشود که کراتین به طور کامل در ماهیچه‌ها قرار بگیرد.

در روزهایی ابتدایی مصرف کراتین باید برای بالابردن دوز آن در خون از دوزهای بالاتراستفاده کرد.بطور مثال پنج روز اول از دوزهای ۵ گرمی و ۴ نوبت در روز یعنی صبح، قبل تمرین، بعد از تمرین و قبل از خواب.بعد از ۵ روز میتوانید به دوز ۳ تا ۵ گرمی و دو یا سه نوبت در روز کاهش دهید.

© 2019, ایران‌جسم. All rights reserved.

حتما بخوانید  روش صحیح گرم کردن قبل از تمرین و سرد کردن بعد از تمرین
برچسب ها

ایران‌جسم

ایران جسم سایت و مجله ای برای ورزشکاران و بدنسازان میباشد که مطالبی با موضوعات :بدنسازی،افزایش حجم،کاهش وزن،افزایش وزن،رژیم غذایی،ورزش بانوان،ورزش تی آر ایکس،مکمل های ورزشی و دارویی و بسیاری دیگر در آن قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حق کپی رایت برای ایران جسم محفوض است
بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید