تماس جهت مشاوره :
تمرینات

منفجر کردن عضلات پشت(زیربغل) در ۱۰ دقیقه

اگر زمانی کمی را فرصت دارید تا در باشگاه باشید،مطمئنا وقت خودتون را نمی خواهید با حرکت های ضعیف تلف کنید.بجای گذراندن ۱۰ دقیقه بی فایده آن را با ۱۰ دقیقه تمرین انفجاری برای عضلات پشت بگذرانید.۶۰۰ ثانیه زیاد نیست اما یک برنامه تمرینی عالی به شما برای رسیدن به اهداف بزرگتان کمک خواهد کرد.اگر زمانی زیادی برای عضلات پشت ندارید،این تمرینات را در ۱۰ دقیقه انجام دهید این ۱۰ دقیقه مصلما” بهتر از انجام ندادن آن است.قطعا این ناحیه از بدن یعنی عضلات پشت و زیر بغل نیازمند به کار بیشتری است.پس با ایران جسم همراه باشید تا با این برنامه آشنا شوید :

  • تی بار ۳ ست با ۸ تکرار
  • دمبل زیربغل خم ۳ ست با ۱۰ تکرار
  • زیربغل لت از جلو  3 ست با 12 تکرار
  • زیربغل لت از جلودست برعکس دست جمع۳ ست با ۱۲ تکرار
  • زیربغل قایقی دست برعکس  ۳ ست با ۱۲ تکرار

 

تی بار:

تی بار

 

 

زیربغل دمبل خم:

دمبل زیربغل خم

زیربغل لت از جلو:

زیربغل لت از جلو

زیربغل لت از جلودست برعکس دست جمع:

زیربغل لت از جلودست برعکس دست جمع

زیربغل قایقی دست برعکس 

زیربغل قایقی دست برعکس

© 2018, ایران‌جسم. All rights reserved.

حتما بخوانید  برنامه تمرینی عضله‌ سازی 4 روزه (آقایان)
برچسب ها

ایران‌جسم

ایران جسم سایت و مجله ای برای ورزشکاران و بدنسازان میباشد که مطالبی با موضوعات :بدنسازی،افزایش حجم،کاهش وزن،افزایش وزن،رژیم غذایی،ورزش بانوان،ورزش تی آر ایکس،مکمل های ورزشی و دارویی و بسیاری دیگر در آن قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حق کپی رایت برای ایران جسم محفوض است
بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید