تماس جهت مشاوره :
تمریناترژیم غذایی و سبک زندگی

تمرین بدنسازی در ماه رمضان

نکات مهم روزه داری و بدنسازی در ماه رمضان

با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بدنسازانی که در این ماه روزه می گیرند و همچنان می خواهند تمرینات بدنسازی را بدون وقفه ادامه دهند،اید نکاتی  را رعایت کنند تا علاوه بر اینکه به سلامتی خود آسیب نزنند بتوانند حداقل بدن خود را اصطلاحا روی فرم نگه دارند

به نکات زیر توجه داشته باشید:
۱-به دنبال حفظ عضلات باشید ، نه رشد عضلات.
۲- در هنگاه سحر باید از کربوهیدرات های مرکب و پروتیین دير هضم‌ کازیین استفاده کنید.
٣-هنگام سحری در وعده غذایی سبزیجات و ماستهای کم چرب و پر پروتیین استفاده کنید.چربی ها باعث افزایش میل به آب و تشنگی میشوند.
٤-بهترین زمان هوازی قبل از افطار است.
٥-از افطار تا سحر اگر پروتیین و آمینو اسید مصرف میکنید آب فراوان بخورید.
٦- در طول این ماه از مصرف کراتین خودداری کنید چرا که نیاز به آب فراوان دارد.ممکن است کم آبی شدید برای کلیه ها مشکل ساز شود.
٧-بهتر است تمرينات را یک ساعت و نیم بعد افطار و با وزنه های سبکتر و تکرار های ۱۰ تا ۱۲ عددی انجام دهید.
٨-در افطار و سحر از مولتي ويتامين ،Q10 ،Eو C استفاده كنيد.
٩-در وعده هاي غذايي زياده روي نكنيد واز غذاهايي با ارزش غذايي بالا استفاده كنيد.

© 2019, ایران‌جسم. All rights reserved.

حتما بخوانید  تکرارهای ناقص و تکرارهای کامل کدام بهتر است؟
برچسب ها

ایران‌جسم

ایران جسم سایت و مجله ای برای ورزشکاران و بدنسازان میباشد که مطالبی با موضوعات :بدنسازی،افزایش حجم،کاهش وزن،افزایش وزن،رژیم غذایی،ورزش بانوان،ورزش تی آر ایکس،مکمل های ورزشی و دارویی و بسیاری دیگر در آن قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حق کپی رایت برای ایران جسم محفوض است
بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید