تماس جهت مشاوره :
ورزش بانوان

برنامه تمرینی سفت کردن عضلات باسن(حجم دهی) برای بانوان

برهیچ کس پوشیده نیست که برای داشتن اندامی خوش فرم و زیبا نباید از عضلات باسن غافل شدو باتوجه به این که این دسته از عضلات به سختی رشد کرده و فرم مناسبی را به خود میگیرد، داشتن یک برنامه تمرینی مناسب برای عضلات پا و باسن کمک فراوانی را به شما میکند. دراین مقاله از مجله ایران جسم حرکات مربوط به تمرین با وزنه  برای فرم دادن و سفت کردن عضلات باسن را برای شما بیان خواهیم کرد.

تمرینات هوازی که میتوانید به صورت یک روز در میان اجرا کنید

۱-دویدن روی سطح شیب دار با قدم های بلند

۲-استپ(بالا و پاین رفتن روی جسم سخت)

۳-دویدن در سر بالایی

حالا نوبت به تمرینات با وزنه میرسد :

در ویدئوی زیر حرکات تمرینی را ببینید:

هر کدام از حرکات را در  4 ست 12 تایی با وزنه های متناسب با توان خود تمرین کنید.

هنگام زدن این حرکات حتما از کمربد استفاده نماید!

و به یاد داشته باشید که سوزاندن چربی‌های اضافه‌ی بدنتان، باعث خواهد شد اندامتان سفت و زیبا به نظر برسند.برای رسیدن به این هدف باید برنامه تمرینی صحیح ، تغذیه مناسب و استراحت کافی داشته باشید.

برنامه تمرینی زیربغل ، کمر و جلوبازو برای بانوان

© 2018, ایران‌جسم. All rights reserved.

حتما بخوانید  برنامه تمرینی عضله‌ سازی 4 روزه (آقایان)
برچسب ها

ایران‌جسم

ایران جسم سایت و مجله ای برای ورزشکاران و بدنسازان میباشد که مطالبی با موضوعات :بدنسازی،افزایش حجم،کاهش وزن،افزایش وزن،رژیم غذایی،ورزش بانوان،ورزش تی آر ایکس،مکمل های ورزشی و دارویی و بسیاری دیگر در آن قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

حق کپی رایت برای ایران جسم محفوض است
بستن
بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید